Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
booddzziioo
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świebodzin
|
Wysłany: Nie 9:06, 18 Maj 2008 Temat postu: planowanie cylindra |
|
|
postanowiłem któregoś razu splanowac cylinder może i nie podniosło to dużo osiągów mojej jawki ale zawsze trochę wiec tak
-najpierw trzeba wybic tuleje w tym celu przygotowujemy odważnik 50dag kołek drawniany (okrągły) i młotek gumowy nagrzewamy cylinder na kuchence gazowej kładziemy na imadło na którym jest deska z otworem na tuleje i kładziemy na tuleje odważnik i wybijamy tuleje do momętu zetknięcia się z cylindrem (zawsze wybijamy od strony gdzie wkładamy cylek do silnika) następnie ustawiamy kołek drewniany i wybijamy dalej gdy już wybijemy tuleję możemy zając się splanowaniem cylka
-potrzebne jest nam cięki papier ścierny(wodny 500 i 1000) szlifierka taśmowa
-mocujemy cylinder w miejscu równym wypoziomowanym poziomicą nakładamy papier scierny na szlifierkę i zeszlifujemy na 1mm można na dwa ja tak mam(na 2mm)
-następnie montujemy tuleję w cylindrze i zakładamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary94
ADMINISTRATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:48, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
przenosze do tutoriali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Założyciel Forum
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okocim
|
Wysłany: Śro 20:23, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ehh nie słyszalem o planowaniu cylindra ale o planowaniu glowicy tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Nowy
Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 15:40, 29 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Też nie słyszałem o planowaniu cylindra,tylko głowicy ale mniejsza o to.Jak chcecie zwiększyć osiągi bez planowania to wystarczy że zamiast uszczelki pod cylinder,dacie silikon i już.Wtedy komora sprężania się zmniejsza i jest lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazan
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sokolow podl.
|
Wysłany: Nie 19:09, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja tak robiłem i nie odczuwałem różnicy ale moim zdaniem lepsze jest polerowanie kanałów zrobiłem tak w moim ogarku i w etz i czuc rórznicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
ADMINISTRATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:59, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
David napisał: | Też nie słyszałem o planowaniu cylindra,tylko głowicy ale mniejsza o to.Jak chcecie zwiększyć osiągi bez planowania to wystarczy że zamiast uszczelki pod cylinder,dacie silikon i już.Wtedy komora sprężania się zmniejsza i jest lepiej |
zacznijmy od tego ze w jawce nie ma uszczelki miedzy glowicą a cylindrem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazan
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sokolow podl.
|
Wysłany: Śro 14:02, 11 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jak nie ma jak jest ze ty nie masz to nie znaczy ze nie ma
jest taka cienka blaszka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Założyciel Forum
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okocim
|
Wysłany: Czw 13:42, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
hary jestes adminem a gowno wiesz!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Założyciel Forum
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okocim
|
Wysłany: Czw 13:43, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
gdyby nie bylo o by kompresji nie mial deklu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
ADMINISTRATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:49, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
orginalnie nie bylo montowanych uszczelek pod glowicą... Wszystko bylo szczelne fabrycznie... Zauważ że jak kupisz komplet uszczelek do jawowskiego silnika to nie ma uszczelki pod głowicę...
A ty jestes adminem i robisz double-posty...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Założyciel Forum
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okocim
|
Wysłany: Czw 13:54, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
jestem wlasnie i ci moge bana dac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
ADMINISTRATOR
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:11, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
nie masz sie czym bronic?? Caly czas tylko ban ban ban... Nie mozesz sie pogodzic z tym ze nie masz dla siebi wytlumaczenia?? Zal mi Cie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Master
Założyciel Forum
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okocim
|
Wysłany: Pią 13:43, 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Żal to ciebie admini sa poto zeby banowac takich jak ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|